Dryga vädergudar....

Vintern bestämde sig tydligen för att komma även om det är den sista veckan i januari! Så de kommande dagarna kommer se ut såhär:


Köldeffekten är typ det DUBBLE, wäääh!




Det dumma är inte snön, utan all is som är överallt. Bönderna har plöjt alla fält här omkring, så man behöver hålla sig på vägarna/stigarna = isgator!
Har jag tur kommer jag ut en liten sväng med Nelly idag eller någon annan dag...
Det dumma med att man bestämmer sig för att stå på ett stall utan ridhus eftersom man tänker att när det blir sådant här väder kan man åka till ridhuset, men aldrig i livet att jag beger mig ut på vägarna med hästsläp eller lastbil nu, ever!

KUL!


Kommentarer
alexandra

Det var visst selen i E-vitaminen så hon får visst det i alla fall! Tur att man har k0ll.



fruktansvärt tråkigt väder! Skulle tävlat i åstorp idag men vi vågade inte åka på grund av vädret! så himla tråkigt!

2012-01-21 @ 14:27:04
URL: http://teamthav.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0