Maja - Föreläsaren

Det har rätt bra klang ändå..!
Det enda som surrar runt i mitt huvud just nu är hur vansinnigt mycket vi har den här delkursen i skolan! Vi ska:

  • Förebereda och hålla i 3 föreläsningar i Idrottspsykologi, samt lämna in ett 12 sidor långt "Hur jag gjorde, vilka teorier jag använt mig av, hur det blev + analys"
  • Skriva en enorm hemtenta om "hur blev det såhär" om en självvald idrottsprestation utifrån teorier ur en bok av en kvinna som heter Van Raalte, som väger 3kg.
  • Läsa igenom massa böcker och bilda massa egna uppfattningar + kunna relatera till tidigare forskares uppfattningar om saker och ting rörande motionspsykologi.

    DET ÄR FÖR MYCKET!!!

    Föreläsningarna är det som är mest skrämmande just nu. Eller, mer skräckblandad förtjusning kanske... Jag hade tyckt att det varit superkul om jag faktiskt lyckades väcka intresset för det här hos de ryttare jag ska föreläsa för - om jag verkligen lyckades nå ut till dem. Men tänk om jag inte gör det? Tänk om jag gör bort  mig total o någon ställer en fråga jag inte kan svara på? Vad gör jag då? Va? Va? Va?

    Nu ska jag sätta mig och försöka komma fram till vad jag vill föreläsa om i alla fall. First thing first liksom... Nellisan ska ju vila idag, så det blir ingen rolig update om det :/

    Allt kommer gå bra,
    jag måste bara påminna mig om att
    I AM SUPERWOMAN!!!



Kommentarer
erika

kunde ju varit jag som skrivit allt det här. AAH im with you Maja. Pallar inte göra bort mig!! haha

2012-02-28 @ 12:34:25
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Malin & Keyson

Va roligt! Det kommer gå strålande ska du se :)



Sv: Haha, ja men eller hur! Tänk vad lite blågul samt sverigeflagga kan lura folk.. hehe :P



Då är de nog den storleken som Keyson bör ha! :)

2012-02-28 @ 21:36:32
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0