Full rulle, kanelbulle!

Hinner nog bara skriva ett racer-inlägg här nu!

Har precis kommit hem från stallet där jag hunnit med både jobb-hästarna och Nelly. Ingen ridning idag, det passade ganska bra in i planeringen med vila =)
Hästarna fick komma ut tidigt, och jag ska försöka ta in dom sen vid halv sex-sex tiden. Tog in dem då igår och de gillade att få vara ute längre - äntligen kan dem det i vårsolen!!!

NU ska jag in till skolan och träffa en studievägledare för att lite snabbt och enkelt utreda vad det är jag håller på med egentligen, haha! Efter det blir det praktiska övningar med halvklass, vi ska säkert öva på att tala inför en grupp eller hantera nervousitet eller dylikt.
Tänkte köra på favorit i repris med håret idag o se ut ungefär såhär:


Efter skolan blir det att ila hem och röja lite i huset eftersom min BFF-Johanna kommer, och en annan, för att sova hos mig i natt. Men, innan det är natten ska det dras in till stan och göra den osäker ;)

NU: JALLA!


Kommentarer
Lotta

Jädrar vad långt hår du har!! Avis!

2012-02-24 @ 10:28:23
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
moa & casandra

fin blogg du har :)

2012-02-24 @ 21:11:49
URL: http://ttwogiirls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0