Att åka eller inte åka...

... Det är frågan!

Det är vatten o is överallt, så det går inte ens att rida ut med snösulor o broddar, man halkar omkring ändå. Hästarna kan inte ens gå ut i hagen! Nelly och hennes kompisa Kakan har fått prova att gå ute lite ändå, men det är verligen gränsfall...
I alla fall, så kommer vi behöva åka till ridhuset idag, och eftersom det är Pay n Jump på vår klubb hade vi ju lika gärna kunnat åka dit! Tror faktiskt att det blir så, även om det inte är helt säkert än.

Då kommer man onekligen in på det stora Pay n Jump-dilemmat:
NÄR SKA MAN ÅKA?
Jag kommer aldrig bra i tid, antingen är jag alldeles för tidig eller alldeles för sen! Idag är planen att hoppa 90cm, och sist ska det tydligen ha tagit timmar innan de nått dit. Men, hur många ger sig egentligen ut idag när väglaget är osäkert? huh?

Åh, jag hatar sådant här, haha!

Any how, om jag åker får ni såklart update om det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0