Volvos radiorekalmen in my heart

Jag verkligen ÄLSKAR den, skrattar så jag knappt kan köra varje gång!!!
Ni måste ha hört den?

Den om att volvo bjuder gamla (6 år +) volvobilar på någon service eftersom de i tusentals mil så snällt stått ut med...: Och så spelar de upp en man som sjunger med i "Numa numa yei"-låten JÄTTEFALSKT, hahaha!
Succé!



Jag har bråkat med mitt nya simkort+modem+telia support hela eftermiddagen och nu äntligen fungerar mitt nya fina internet - nu ska här streams tills ögonen blir fyrkantiga, höhö!
Jag köpte även de populära stigbyglarna, fast i brunt:

Bild från Hippson.se

De verkar faktiskt himla bra, men det blir provridning först på måndag då Nelly longerades idag o vilar i morgon. Hon var lite småseg idag, så det blir nog bra med vila i morgon.
Är faktiskt riktigt nöjd med strukturen på hennes veckoschema nu, och allting blir så mycket lättare med struktur + att jag blir mer motverad om jag vet vad jag ska göra de olika dagarna. Ridningen blir mer effektiv också!
Nu tränas ju Nelly under ryttare 4 dagar i veckan, och det är precis vad jag tycker att en fyraåring ska (med några dagrs viloperioder inplanerade allteftersom). 2 av de passen är tuffa, 2 lätta och förutom dessa går hon på linan 1 gång i veckan och vilar helt från arbete 2 dagar i veckan. Jag tror det här blir perfekt!

Jag kan ju förresten berätta att jag försöker planera in en miniresa till Irland i oktober - YEY! Jag hoppas på 21-24:e, och då får Nelly vila de dagarna =)

Jag kan dessutom lova att jag ska bli bättre på bild- och filmfronten här på bloggen!

Awesome!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0