Underbar tajming...

Med endast tre dagar kvar till tävlingen och fem dagar kvar att ta hand om Fuxen och Svarten vill jag bara tacka min fantastiska kropp som i samarbete med detta fantastiska väder GETT MIG NACKSPÄRR!
Och det är inte vilken nackspärr som helst, jag är alltså helt immobil!!!
Jag kan inte röra på mitt huvud what so ever, jag fick RULLA ur sängen eftersom jag inte kan spänna nackmusklerna på det sätt man behöver för att kunna ta sig upp i sittande ställning, faktum är att jag till och med är begränsad i mina armrörelser.

Detta betyder att stallet kommer bli något av en prövning idag...
Snälla Linda i stallet (Nykle(friesern)s ägare) har lovat att hjälpa mig att mocka och bära vatten, och gud vet att jag helt enkelt inte KAN gå ut och gå med pojkarna. De är farliga att gå ut med i vanliga fall, och när jag är såhär hämmad är det inte något jag tänker riskera. Nelly ska jag väl vara glad om jag kan borsta på..!

Uuuuh, dåligt!



XO XO
Grumpy Girl


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0