I morgon är en annan dag

Uuuuh vilken jobbig dag det varit idag.
Fysiskt och psykiskt...

Ja, jag får helt enkelt leva för i morgon!

- - - - - - - -
Det blev ingen ridning med Nelly idag, men ca en timmes pimpning!
Nu har hon manen på klippt och allt på en sida, hovskägg också klippt, sporrar avknipta, svansen fluffig och glansig och hela hon är alldels silkes len ♥
sådär, då kan jag visa upp hennes från sin bästa sida på sadelutprovningen i morgon! Det ska faktiskt bli riktigt kul att åka på utflykt!


Såhär provade jag att göra med manen idag, så slipper man fläta hela manen och höra att man har en pocahontas-häst, haha ;)


Kommentarer
Filippa

Sv: För att det du beskriver att hon ser ut som och de "problem" de är, är exakt samma som min fg häst. Hade inte ens hört talas om Albion då, men fick en fälttävlanssadel som jag älskade. Funkade till hoppningen också såklart, men var omöjlig att rida dressyr i.

2011-09-12 @ 10:37:40
URL: http://filippashastliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0