W O R D S !

"The difference between the impossible and the possible lies in a persons determination"
- Tommy Lasorda



Jag funderar och värderar och behandlar och diskuterar.
Min självklart utlagda raka väg för i alla fall två års framtiden har plötsligt blivit ett vägskäl. Jag tänker verkligen så det knakar och ska undersöka vem jag kan samtala med på skolan om det här. Just nu känns det nämligen som om en utbildning i idrottspsykologi skulle göra mer för mig än socialpsykologin...
Jag känner att jag tänder till mer och ser fler möjligeter som lockar i en framtid inom idrottspsykologin. Men den vägen känns samtidigt bra mycket krokigare och jag har hört talas om både fartkameror och hinder på vägen.
Men, för att stärka mitt mod med ytterligare ett citat:



"If everything's under control,
you're going to slow"

- Mario Andretti


Kommentarer
Linn Skjetne

Haha Maja då, nej jag har absolut inte en Amerigo DJ, men det jag hade en. SÅ glad att jag inte har en längre det var den som gjorde Lucky jättesne och helt skadad i ryggen bara för att sadelutprovare inte kunde sitt jobb. Fin sadel säkert värd 30.000kr om den passar, skön att rida i.



Anna på Horsefarm i Falkenberg hjälpte oss att hitta rätt sadel till både Fendi och Laggy.

2011-10-06 @ 22:43:40
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Wenche Liwing, Livet i Belgien

Min chef säger alltid att jag måste följa min dröm, oavsett vad!



sv. haha, ja precis, positiv förstärkning =) men det är ju så roligt när de är så glada!

2011-10-06 @ 23:35:20
URL: http://kylskapetstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0