Could Professional's choice, be my choice?

Jag har fått en idé...
Nellys senskidegallor beror med största sannolikhet på hennes fantastiska gång. Hon tar för sig så mycket o är så elastisk att det oundvikligen tär lite på senskidorna. Jag har då funderat på om ordentliga paddar och lindor skulle vara något för oss, men det är ju onekligen ett himla pill med lindor alltså + at jag i så fall kommer behöva skaffa massa nya.
MEN, så läste jag om Professional's choice boots och deras förmåga att absorbera kraften från hästens genomtrampt (vetenskapligt bevisat people!) och jag tycker att det låter riktigt bra! Så kanske att man skulle ta o skaffa sig ett sett med sådana här skydd att ha som hemma-skydd o träna med jämt, men använda senskydd vid hoppning och tävling. Jo men jag gillar nog den idén!


Frågan är då bara.... VILKEN FÄRG!?
Reflexmässigt VILL jag verkligen ha de rosa! Men jag har inte så mycket rosa att matcha med... Så kanske blir det bruna. Vi får se ;)



Kommentarer
Anonym

mera traktstöd brukar med göra susen, be hovslagaren fixa så skon sticker ut lite mer i trakterna.

2011-10-27 @ 11:35:20
Sara

sv. Ja det är jättesvårt! Låter ju bra!



Nu har vi hittat ett riktigt bra bolag iallafall med ny stor lastbil och många år i branschen med bara bra ord från kunder! Känns kanon. Han åker från Holland :)

2011-10-27 @ 12:38:42
URL: http://ussing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0