Dagens villa ha!

FÖRBYGEL GLEN GORDON NEXUS
'

Kostar 1259kr hos Sharpman som nyligen skaffat sig en webshop!
Det står att den är med martingal, men det framgår intepå bilderna?

Jag gillar den dömycket!
Väldigt plain o enkel, men med de snyggt flätade detaljerna är alldeles lagom. Är nu bara lädret bra får det bli en sådan i framtiden för Nelly. I nuläget klarar vi oss bra med en vanlig 'running' martingal - men när vi ska börja rida fälttävlan lite mer seriöst skulle en sådan här sitta fint i terrängen. Den är liksom sådär alldeles perfekt för terrängritt tycker jag... Den känns Engelsk och "jakt-ig" men modern... Ja, som ni kanske förstår gillar jag den, haha!
Jag är inte stormförtjust i nexustränset, tycker nosgrimman är för bred med för mycket foder och då jag tycker Nelly fungerar bäst med remont eller pullar så lär det inte bli något sådant. Gramantygeln är dock snygg, men då jag inte rider med graman blir den inte heller aktuell, haha!
Förbygeln där emot, den vill vi ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0