Back to Ireland: I AM BACK!

Jag är dödens trött efter att ha vaknat klockan 04.00 i natt av världens storm som verkligen var helt crazy! Sen kunde jag inte somna om för jag började fundera på om flygen kommer kunna lyfta i sådant väder.... Så var taxin alldeles för tidig, bussen försenad, köbildning hela vägen in i Dublin med stötig busskörning = illamående Maja, seg incheckning, läskigt flygstart (vindarna tog lite tag i planet, uuuh!). I Danmark fick jag så vänta på tåget, byta vagn och tillslut var jag vid bilen i Halmstad o kunde köra hem!

Direkt till stallet såklart, o finaste Nellisan gnäggade när hon såg mig!!!!
Hon var superkelig o ville bara mysa o få godis o mysa mer!


Som utlovat har jag tagit ca 160 bilder, så här kommer första gänget. De föreställer de bilderna som inte är från gården, alltså pix jag tog på resan dit o hem!


Mot ljuset!


Ett stycke Cappuccino medan jag väntade på bussen!
Det kommer komma en bra historia om dessa lockar i ett senare inlägg ;)


Puzzelhus i Dublin!


En av hyttarna var svart med VIP skrivet på, fränt!


I-farten-foto från bussen


I-farten-foto från bussen #2


Trasigt hus i Kilbeggan X)


Inte ens Starbucks krut-cappuccino fick mig pigg i morse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0