A few things on my mind

Skol- och framtidsbeslut ska tas, och det tar upp i princip all min tid och energi att ha ångest över det. De få stunderna på dygnet då jag inte sover, äter eller ältar det ovan nämnda så ältar jag det här istället:
  • Nelly måste vaccineras
  • Nellys tänder behöver kollas
  • Nellys gallor behöver kollas
  • Nellys bakben behöver kollas (skabb!?)
  • Nelly behöver gås igenom av Equiterapeuten
  • Nelly behöver en sadel
  • Jag behöver sälja en sadel
  • Jag hade velat starta en hopptävling innan årets slut
  • Jag hade velat rida en Hubertusjakt
  • I wanna be a billionaire
  • I wish everything/everyone would get of my back
  • I want it all to be alright

Sååå.... Hur var er Torsdag?


Come fly with me
Let's fly, let's fly away....

Foto: Lisa Härdne


Kommentarer
sara

sv. Tack snällaa jag tror det med!! :D

2011-10-13 @ 22:44:37
URL: http://ussing.blogg.se/
alexandra

är det muggliknande skabb så prova att skrubba med Hexocil shampo, det är bland det bästa :)

2011-10-14 @ 18:50:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0