Paket på posten!

Idag kom äntligen Nellys Professional's choice-skydd!
Ville ju egetnligen ha giraff-färgade, men de var slut överallt? Så, det fick överraskande nog bli vita! Hon såg ut som en riktig dressyrhäst när de kom på, haha!


Höhö, de ser lite knöliga ut eftersom jag inte spände dom, men jag tror att det här kan bli jättebra! De kommer användas VARJE DAG, som vardagsskydd. Senskydd åker på vid hoppning och tävling, men alltid annars kommer det bli dessa!


Nelly extrakollar så att det inte finns något mer spännande i lådan!

Nelly var väldigt intresserad av paketöppnandet och kontrollerade varje benskydd när jag plockade upp dom ur sin förpackning. Hon tyckte att det där med kardborre var himla spännande, så kom jag på att vi ju bara använt veredus-skydd innan, så det var kanske inte så konstigt att det var spännande med kardborre, haha!
Hur kul är det inte med en häst som blir såhär glad av att få nya grejer!? Haha!

Det hon fick var alltså en 4-pack med Professional's Choice Elite benskydd,
som hon fick eftersom det är vetenskapligt bevisat att dessa skydd fångar upp minst 26% av genomtrampets kraft och belastning på senorna. En av Nellys starkaste sidor är ju hennes gång, hon har en fantastiskt fin elastisk gång, men med på köpet kommer så påfrestande genomtramp och senskidegallor... Det hoppas jag att dessa skydd ska kunna hjälpa henne med =)


Kommentarer
topdressage - amanda

Vinn ett BR schabrak + matchande lindor i en riktig snygg färg!

http://topdressage.blogg.se/2011/november/for-er-som-inte-hade-tur-i-var-forra-tavliing.html

2011-11-23 @ 18:56:22
URL: http://topdressage.blogg.se/
Wenche Liwing, Livet i Belgien

Hihi vad söt hon är! O lycka till med tentan=



sv. Helt seriös med mängden morötter och äpplen, hon har ju fri tillgång! Haha, galet, jag vet=)

2011-11-23 @ 21:46:01
URL: http://kylskapetstankar.blogg.se/
jeffä

Hejsan. Kika gärna in och kolla på bloggen där du får se alla våra hästar inom trick, frihetsdressyr och freestyle dressage och lösdressyr ridning:)

2011-11-24 @ 20:15:37
URL: http://horsesinfocus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0