I'm lovin' it

Köpte en lite sen födelsedagspresent till mig idag!
Ett matchat set från Eskadron, blyertsgrått med 1 silver och 1 röd passpoal.
Röda lindor till det här, och rätt kläder på mig sen lär vi se ut som ett riktigt dresyrekipade!
Schabraket är i dressyrmodell, o vi kommer ju inte bli riktiga dressyrare förrän nästa år, men nu är vi förberedda i alla fall, haha (O det funkar ju faktiskt till hoppsadel också...)!
Ridtäcket är i vattentät softshell med fleecefoder!
FIIIINT!


Jag tror att det kommer bli kalas-snyggt på min grålle!


Kan ju också passa på att visa upp min roliga födelsedagspresent från min syster! Hon är lite crazy, o tyckte att jag o Nelly skulle ha en Themesong när vi rider terräng =)
Hon valde "Don't stop me now" med Queen, så på schabraket står det "Don't stop me now" på ena sidan och "I'm having such a good time" på andra sidan =)
Jätterolig idé tycker jag, o verkligen en passande låt - jag ska ju göra en supersonic woman of her, haha!




När vi ändå är inne på paket så kan jag ju berätta att jag äntligen tagit tummen ur och beställt hem dessa till Nellisan:

Det tror jag kommer bli jättebra, bye bye senskidegallor!



Och sist, och minst:
Till mina kära släktingar som läser min blogg och som tror att jag blivit en shopaholic i behov av hjälp:


Shopping gör mig lycklig och glad, och jag kommer aldrig sluta!

MOHAHAHAHAHAHAAA!!!


Kommentarer
ida

Så snyggt Eskadronschabraket var!

2011-11-08 @ 20:43:01
URL: http://morrlin.blogg.se/
Malin

skiiiitsnyggt dressyrschabrak! sånt vill jag ha till mig o fullblodskillen ju :D varifrån? (A)

2011-11-08 @ 22:10:43
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0