Drömjobbet

Wow...

Att kolla på jobb när man ska plugga är lika farligt som att kolla på hästannonser när man inte ska köpa häst! Jag råkade bara kolla igenom vad det fanns för jobb på Fälttävlansanläggningar i England, och det fanns ett jobb som är to die for! PERFEKT för mig!
Hade det varit till sommaren hade jag nog nappat faktiskt...

Det handlar om ett jobb, på en lagom stor anläggning som ligger mitt i England hos en internationell ryttare som tävlingar 'varje helg', BE och FEI. Man skulle bo i en tre-sovrumslägenhet tillsammans med 2 andra grooms, ta hand om både tävlingshästarna och inackorderade hästar samt följa med på tävling.
De var väldigt noga med VEM som får komma, och det viktigaste var att man hade med sig en egen häst som man hade ambitioner och mål med som de hoppades kunna hjälpa en uppnå!!!

JAG VILL!!!!


Det hade verkligen varit perfekt för mig i min satsning med Nelly,
att komma o vara någons protogé!





Kommentarer
Wenche Liwing, Livet i Belgien

Jag förstår dig! Jag vill inte alls börja skolan igen, när jag kan leva det här livet ! =D



sv. haha! Ja vissa är knoppade! Men jag vet att det är minst lika många som heller aldrig blivit ledda... haha! Det ska bli kul att se!

2011-11-06 @ 22:35:21
URL: http://kylskapetstankar.blogg.se/
Johanna

Bara kööör! Jag tycker du ska slå till :)

2011-11-07 @ 22:07:45
college essays

Cool blogg! Vad jag letade efter!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0