13. Min högsta dröm

Oj va svårt....
Det är ju så himla mycket man vill!

Men, för att få med så mycket som möjligt av vad det perfekta livet skulle vara för mig så kan jag ju börja med att jag skulle kunna jobba med hästar på heltid, ha min egna stora anläggning med massa härliga individer runt mig (både två och fyrbenta).

De typiska Kentucky-gårdarna är ju bara för fantastiska! Men jag hade inte velat bo i just Kentucky... England är mitt paradis, så det är där jag får smälla upp ett stall som det ovan, haha! Fast det hade gått bra med ett litet typiskt Engelskt naturstenstall också....
Angående mitt eget boende hade det gärna fått vara ett slott, haha! Helt ärligt! Jag kan verkligen se mig själv bli crazy förälskad i en greve och bo i hans slott, haha!

Så ja... En stor fin hästgård där jag kan jobba resten av livet och tillslut kämpa mig upp till fälttävlanseliten, och en ruskit rik man i tweedjacka och helst rött hår... Det är nog drömmen!


Nicholas Cages lagom stora slott hade inte suttit fel, haha!


Kommentarer
Karin

Gillar´t - jag lovar att hälsa på så ofta jag får...

2011-11-18 @ 15:14:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0