När jag träffat min Brittiska Prins/Greve/Duke/Lord....

... Då ska jag köpa mig det här:


Det är inte en fråga om OM, det är en fråga om NÄR.
;)

Kavajen och Air-västen är saker jag skulle kunna köpa innan jag träffar honom, så då har jag tänkt såhär:
Om jag bestämmer mig för att satsa på fälttävlan med Nelly, då kommer jag in(vest)era i Air-västen.
Om jag känner att mitt Dröm-mål med Nelly som 5-åring är inom räckhåll, då blir det Kavajen. Den heter ju till och med Maia, så det känns som ett omen, haha!

Frågan är dock vad man ska ha som sina färger när man rider terräng, och på air-västen. Och om man ska ha en blå eller röd Maia...

Tåls att tänka på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0