Loca Loca Loca

You're crazy, but I like it







Efter några minuters busande blev Nelly lite över-busig och bestämde sig för att hoppa ut. Ut ur hagen, över grinden flög hon och medan jag sprang efter henne galopperade hon upp till stallet och in i sin egen box. Smart häst det där.
Men åter till shocken då:
HON HOPPADE GRINDEN!
Det är alltså en 1.30 hög järngrind som jag inte förstår hur hon kunde få för sig att hoppa över! Den första sekunden efteråt kunde jag bara tänka: Jesus vilket scoop hon har! Vilket språng!
Sen fick jag panik över att hon var lös och tillslut lättad över att hon är så smart att hon hittar sin egen box.

Min fina Loca ♥


Kommentarer
Anonym

Fina "busfröt"!!

2011-05-28 @ 23:15:49
Katrine

haha! Vad söt hon är! :D

2011-05-29 @ 16:34:01
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0