Lättnadens suck + Shoppingbilder!

Skorpan mår bra!
Eller ja, bättre i alla fall!

I morse när jag kom ut stod han fortfarande o hängde i ett hörn, och jag tror inte han legat ner på hela natten. Han kom inte heller för att möta mig när han åsg mig komma, det såg ut som om han ville, men han kom liksom inte för sig att göra det. Väl framme fick han några små äppelbitar som han gladeligen åt upp och jag kände igenom hela honom efter värme, svullnad och ömmande områden. Han reagerade inte någonstans, men när han sedan följde efter mig till grinden gick han fortfarande lite på tvären.
Under dagen blev det bättre och bättre, och även om han är lite krokig fortfarande så äter han, dricker och går omkring en del! Halleluja!

Jag red Nelly efter jobbet idag också
, två dagar sedan senaste ridturen.
Hon var kalasduktig! Hade på goguen då han varit ojämn i formen de senaste ridturerna, gått lite upp och ner och verkar inte riktigt veta vart hon ska göra av sig. Men jag behövde aldrig använda den för hon var så fin så! Vi galopperade tre stora volter i båda varven och inte ett enda galoppombyte! Finaste tjejen!

Nu på kvällen försökte jag ta lite bilder på min shopping också, men efter ett par bilder dog min kamera av någon mystisk anledning... Fick i alla fall med det viktigaste:

De två ridtröjorna till höger, den vita vet jag inte riktigt vad jag ska ha till ;)



Fin långklänning med massa tyglager i kjolen.
Liiite pyjamas-varning kanske, men till rätt tillställning är den riktigt vacker..!




Kort klänning med lite lätt ballongkjol i jeanstyg




Fastnade för den här direkt!
Supertunn, men oj så fin på!




Enda bilden jag hann med på skorna, visar de fyra remmarna som går över vristen, sedan är det remmar över foten också...



Lilla söta necessären!



Kommentarer
Karoline

Vilka snygga saker!

Skorna är sjukt läckra :)

2011-05-31 @ 23:15:22
URL: http://karolinesliv.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0