Internet nere

Internet är jättestruligt!
Har tagit mig timmar att komma så långt som att
bara kunna skriva det här lilla =(


Tävlingen igår gick kanon för laget, men lite stolpe
ut för min och Ruperts del med ett nedslag i varje klass.
Det blev tyvärr strul med resultatet då domaren första dömde
vår lagkapten felfri (bara lagkaptenerna rider omhoppning) men
sedan ångrade sig till 4 fel pga vald väg innan ett hinder. Jag
gjorde uppror och kunde med film visa att inget fel begåtts,
ändå skulle de överlägga och återkomma någon gång under veckan.
Det är ganska mycket som står på spel...
Godkänns överklagan kommer vi 2:a och har fortfarande chans
att ta oss till DUBLIN HORSE SHOW, annars hamnar vi 4:a
och får tacka för oss....

Idag löshoppades Nelly för första gången, och gjorde total
succé! Vi har en del att finslipa på teknik och galopp, men jag
kan säga så mycket som att hon nästan nådde upp till
hinderstöden (1.80) när hon tog i. Vilken stjärna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0