DUBLIN

Igår var jag och Englands Drottning i Dublin:

Tullamores tågstation.
Det är något med blonda lockar, under dagen fick jag sammanlagt 10 bil-tut, 5 komplimanger (var av en från en polis) och ett "Wow". Ja, egoboost så det räckte och blev över i alla fall, haha!


Framme i Dublin, det var lååångt från trågstationen till själva centrum!


Låååångt, som sagt...


Framme vid stora shoppinggatan!
Där jag spenderade 6h i icke-ingådda skor...


Mmmm...
Fikan på Debenhams var prefekt!


Svanar
Kändes väldigt somrigt att de var där!


Poliser i mängder!
Eftersom Drotningen var på besök var det poliser precis överallt! Alla röda ringar visar hur tätt de står, 2 eller 3 per cirkel. När man bytte gata var man tvungen att visa sin väska och så... Det körde omkring massor av polisbilar, polismotorcyklar o vanliga cyklar också. De körde till och med omkring i små båtar på vattnet!


Kommentarer
Lisa

Åh, vad roligt att du äntligen tar dig utanför gården :D Det ser himla somrigt ut på bilderna..!

2011-05-20 @ 20:23:34
URL: http://www.lisasfanclub.se
Katrine

Åhh, dublin är så fint! Föddes och bodde där tills jag var fyra. :D

2011-05-29 @ 16:38:22
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0