Provridningsupdate!

Det är många bollar i luften just nu,
så ni får ursäkta att jag inte uppdaterat bättre!

Provridningen i Mitchelstown gick i alla fall bra, det var helt klart en ny upplevelse och det var roligt!
Det känns väldigt stort det här för mig, även om jag kan visa filmer för mina föräldrar och tränare osv hemma, så är det inte samma sak som när de står bredvid dig just när du är där och provar.
På ett sätt känns det jättecoolt att det här beslutet ligger hos mig och bara mig. Men på ett annat sätt är det lite skrämmande också.

Jag kan säga så pass mycket just nu att det rings lite fram och tillbaka med en veterinär just nu...


Kommentarer
Caroline

Gud vad roligt med en ny häst:)hur stor?Hur länge ska du vara i irland?

2011-04-03 @ 12:57:15
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0