Löv Löv Löv


Bästa du!
Det här fick mig verkligen att rycka upp mig ♥
Jag ska faktiskt trappa ner lite. Inte ta riktigt lika mycket ansvar själv utan lägga en del på chefen, faktiskt. Det är hans hästar och om han då vill ha allt på sitt sätt så får han ta del av ansvaret till att det blir gjort.

Det har hänt två andra grejer nu i eftermiddag som fått mig på bättre humör:
  • Chefen skickade ut mig ensam på terrängbanan med Rupert, och han har aldrig varit så bra! Han verkligen flög fram och tvekade inte på ett enda av de nya utsmyckade hindren! Han kände nog att jag behövde lite stöd. Vi hoppade nästan alla hinder som vi ska hoppa på söndag + ett par för klassen över vår, som motsvarar *nivå med hinder på 1,10. Han var grym!
  • Jag blev inkallad och fick döma en klubbtävling i Dressyr, haha!
    De tyckte att jag var hård men rättvis och ridlärarna ver helt lyriska över att de irländska ponnyungarna fått upp ögonen för dressyr ;)


Kommentarer
Anonym

Se det går redan bättre. :)



Svindlande är verkligen rätt ord. Kommer nog ta ett tag innan man verkligen förstår vad man gett sig in på, samtidigt är det otroligt spännande. :)

2011-03-10 @ 21:05:32
URL: http://Michansdiary.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0