Hemma från Waterford!

Nu är vi hemma igen efter en lååång tävlingsdag!

Gick upp vid 5 för att kunna åka vid 6,
sedan nästan 3 timmar ner till tävlingplatsen,
nära 9 timmar PÅ tävlingsplatsen och nu
3 timmar hem igen.
~pust~

Jag kommer skriva ett mer utförligt inlägg i morgon, och då har jag förhoppningsvis fått en del bilder på ritterna också, men jag kan sammanfatta superkort så länge:

Jag trodde att vi skulle få bäst resultat i dressyren, ok i hoppningen och katastrof i terrängen - jag kände mig inte förberedd helt enkelt. Istället gick det pinsamt dåligt i dressyren, flackt och och oflyt i hoppningen och helt fantastiskt i terrängen!

Ja, så kan det gå!

Jag vet fortfarande inte hur det blev med mitt resultat eftersom vi åkte hem då jag garanterat inte blev placerad. Dressyrstraffen var för höga och de två nedslagen i hoppningen gjorde att kanonrundan i terrängen inte räckte till.
Ändå är jag så himla nöjd!
Mer i morgon alltså..!



Min nummerlapp!


Något skitig efter dagen ;)


Bästa killen står och vill komma ut =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0