Jag har gjort en massa saker...

    Här på Irland som jag aldrig gjort tidigare! Jag har säkert glömt mer än hälften och kommer väl komma på dem så småning om, och självklart har jag vuxit som människa och fått hur mycket viktiga ryttar-erfarenheter som helst, men här är i alla fall några konkreta grejer:

 

  • Köpt en häst!

  • Varit först i ett ärevarv

  • Ramlat av och skadat mig för första gången

  • 'Hoppat in' tre hästar

  • Ridit in två hästar

  • Lärt mig köra fyrhjuling

  • Dömt en dressyrtävling (klubbnivå, men ändå!)

  • Tävlat dressyr

  • Tävlat fälttävlan

  • Röntgat lungorna

  • Fått dropp

  • Blivit 'jagad' av Irländska staten

  • Blivit genomsökt av en polis mitt på gatan

  • Blivit helad av ett ryskt medium

  • Deltagit i ett Kinesiskt rese-tv-repotage

  • Ätit Dominos pizzor (och älskat dem!)

  • Sett en Rugbymatch live

  • Sett otäcka omkullridningar på nära håll

  • Skypat


Kommentarer
Mam

2011-06-14 @ 23:11:26
Anonym

Men har du inte glömt ölen?? :-) eller det var kanske inget nytt...

2011-06-14 @ 23:12:12
Lisa

Haha. Jag vill ha en liten förklaring till varje punkt :D

2011-06-15 @ 09:59:14
URL: http://www.lisasfanclub.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0