HEMMA!

Jisses, allt var försenat igår så jag var inte hemma i huset förrän sent. Men det var rätt skönt att komma hem ändå..!
I morse sov jag lääänge och väl, i min egen säng som känns helt enorm numera ;)

I morgon blir det nog ännu en lugn dag, kanske att jag tar ett ryck och packar upp alla saker. Sedan på måndag ska jag och mamma iväg till Ullared (andra gången någonsin jag lyckas tvinga med henne dit, haha) då hon vill se om det finns något hon kan använda på sin fest, och jag vill köpa flugspray + vitlök och en grimma till Nelly.
Alltid lika spännande att se hur många armbågar man får i revbenen och kundvagnar i ryggen ;)


Katha, jag o Sanna
Sista kvällen på Irland...


Kommentarer
Josefina

Jag är imponerad! Jag har ALDRIG lyckats få med min mamma till Ullared... Om du känner att du orkar bära en flygspray till mig också får du gärna göra det, så skickar jag med mamma pengar. Hon åker ner imorgon.

2011-06-19 @ 11:40:32
URL: http://josefinap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0