Beställt!



Dessa fina transportskydd från Rambo Newmarket ska Nelly ha på sig när hon åker hem till Sverige. Efter 10 sekunders velande bestämde jag mig för de blå, det blir nog bra!

Först tyckte jag att de såg konstiga ut...
Förstärkningen runt hoven verkade urknepig, men nu när man ser att det fungerar ungefär som boots så gillade jag det mer. Sättet kardborreknäppningen sitter på känns säkrare och dessutom mer genomtänkt, och det vill jag ha inför den långa resan. Visar bättre bilder när jag fått dem!
Spännande nu, Nelly har aldrig haft transportskydd på sig, så förhoppningsvis får vi någon dag på oss att träna ;)


Kommentarer
Bella

Vilka läckra transportskydd,dreggel!! Vad ligger de på i pris?

2011-06-16 @ 11:17:19
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0