UPDATE

Just nu sitter jag bara och är shockad över bomben i Oslo...
Men jag ska försöka samla mig och skriva lite om de senaste dagarna.
Jag vet i alla fall att min bror+flickvän är i säkerhet och påväg till Sverige.



Först och främst så kom min och Kennys hästskötare och hälsade på!
Carro följde med oss på nästan alla våra tävlingar tillsammans, och hon var det enda förutom jag som fick rida henne. Det var skönt att hon kom, hon har fått mig att skratta massor de här senaste dagarna, och det behövde jag verkligen..!
Hon håller på att utbilda sig i idrottsmedicin, så hon har hjälpt mig
  • lokalisera vilka muskler jag har problem med,
  • varför jag har problem med dom,
  • vad jag ska göra för att sluta har problem med dom och
  • bra strechövningar för mig som ryttare
= KANONBRA!

Jag håller ju på att skissa på Nellys igångsättningsplan och våra mål, och nu kan jag komplettera detta med mig egen träningsplan! Det ska springas och tränas uthållighet och stretchas som aldrig förr!
Jag får förresten ta o lägga på ett kol med igångsättningsplanen, Nelly kommer ju hem om en vecka nu! Jag har hittat ett nytt stall som jag ska försöka prata med ägaren till. Det såg så himla mysigt ut! Enklast hade det ju varit om jag hade Nelly i stallet där jag ska jobba... Men jag har hängt upp mig lite på det där att hon inte kommer ha någon sto-kompis... Ja ja, vi får se!

Nelly har i alla fall bytt betes-hage nu, och fått flugtäcke på sig.
Så förhoppningsvis kan hon lägga på sig lite hull nu sista veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0