Hästnörden

I'm such a geek.
Horse-geek, that I am.


Jag har så fruktansvärt tråååkigt när Nelly är på bete!
Jag vill bara rida och träna och utvecklas och bli bättre och ha rolig och galoppera och hoppa och mysa! Tjah, myser gör vi ju nu också, massor ;)

Igår var jag i alla fall och pratade med stallägaren till den anläggningen där jag vill ha Nelly framöver. Det är nämligen lite dumt; den enda lediga boxen är i minsta laget för en så stor häst som Nellisan... Vi har bestämt oss för att prova, annars kommer jag så hitta en temporär box någon annanstans. Jag kommer dessutom börja jobba i stallet samtidigt som Nelly flyttar in. Det blir nog bra!
Nykle (Friesern) kommer jag också fortsätta ta hand om ibland. Det betyder att jag vissa dagar kommer ha 4 hästar att sköta om - mycket, men kul! =)

Jag ska försöka krångla ihop en 'Sätta igång'-planering och våra mål, så det kommer publiceras så småning om! Alltid lika roligt med sådant, och alltid lika svårt!


Kommentarer
lisa

4 hästar..? :O kan du inte berätta lite om dom, och varför du har hand om dom?

Skriv det gärna i ett inlägg !

2011-07-18 @ 01:34:58
URL: http://rememberit.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0