Bra dag

Det var riktigt mysigt i danmark med föräldrarna idag!
Alltid lika läskigt att åka stor båt, men det gick bra ändå =)

Nu under kvällen har jag gjort ett jätte-röj av allt hästrelaterat jag har..!
Det var äntligen dags att flytta in alla Nellys saker i nya stallet.
När jag väl stod där och kollade över den hästutrustning jag har, insåg jag hur mycket jag faktiskt gjorde mig av med efter Kenny. Jag trodde ju inte att jag skulle skaffa häst igen på flera år. Men nu står jag här med Nelly, och det fattas faktiskt en hel del. Jaja, det får väl komma till när jag har tid och råd helt enkelt!
Det mest kritiska är väl ett ordentligt vintertäcke och jag behöver komplettera mitt stall-apotek ganska ordentligt.



Allt fick plats i alla fall!
Med det röda stallskåpet ni ser + ett jätteskåp i stallet var det inga problem!

Imorgon ska Nelly äntligen flytta in!
Det ska bli riktigt mysigt att bo-in henne i boxen och stallet och hagarna =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0