Puh..!

Jag kände mig lite ambitiös där ett tag, så jag bestämde mig för att ändra lite på bloggen, julen är ju faktiskt slut!
Jag är inte helt nöjd än, men det får duga tills jag får en ny energikick =)


Så, ser ni ingen skillnad får ni F5:a!

Jag mår liiite bättre idag, så jag hoppas kunna i alla fall gå utanför dörren och kanske hjälpa till med att fodra hästarna i morgon, men vi får se..!
Jag hostar fortfarande som en hostande hostare från hostaden i hostland, och eftersom jag inte ätit fast föda på ett par dagar (och som en del av er kanske inte visste, så har jag en hulk-gen) så är min mage redo för Beach 2011.
Den är så sjukt öm att jag försöker hålla andan istället för att hosta, och antagligen är magrutorna så tydliga eftersom de är svullna, men jag försöker se på det hela positivt...!

Inget nytt att rapportera från hästfronten i och med att jag inte ens sett mina pojkar på snart tre dygn, men jag hoppas att både Skorpan och Killi ska få egna fina boxar i nedre stallet denna veckan! Billy skulle också behöva låsas in någonstans, men han blir ju så tjock i bakbenen då...
Yeye, de problemen får någon annan lösa idag.
Nu ska jag se på Scrubs och sova lite.
Sen ska jag läsa alla tidningar som världens bästa mammi skickat till mig! ♥


Kommentarer
liiisaaas

Jättefin!

Men vad betyder orden i headern? :)

2011-01-05 @ 20:00:05
URL: http://liiisaaas.devote.se/
Emelie

Vad roligt att du hittade min blogg. :D Jag ska börja följa din också. :D

2011-01-05 @ 21:16:11
URL: http://emeliebjormo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0