I got this high without taking a pill

Haha, jag känner mig nästan lite busig när jag shoppar. Jag vet inte varför!
Jag skulle i alla fall behöva ett par nya vita ridbyxor, efetrsom det tävlas så mycket nu att de andra knappt hinner tvättas och torka innan de ska på igen. Jag verkar dessutom ha tappat bort min tävlings top. Har ju min bästa blommiga Kingslandskjorta, men den tycker jag passar bäst till hoppning, och en enfärgad är ju enklare att matcha till...
Därför är nu detta påväg till mig, och jag hoppas verkligen att det kan kommer innan helgen, men det vet man ju aldrig:

Är verkligen glad - det ska bli jättekul att prova dem!
Är liite orolig för de italienska storlekarna på Equilinebyxerna dock...
Förstår inte varför de italineska storlekarna är mindre, för generellt är de italienska kvinnorna inte det.

Kan ju bjuda på lite sprillans nytt dunka-dunka också.
Gillade verkligne inte den här låten först, men den är så trallvänlig!
Gillar verkligen lyrics-videon också:



Kommentarer
Emelie Nordström-

shopping är bara för härligt :D

2011-01-21 @ 21:04:41
URL: http://emeelien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0