Fun Fact!

Någonstans på min dator har jag en film från en träning med Kenny där man hör en tydlig konversation mellan min kära mor och min kära tränare Danne. Jag kan för allt i världen inte hitta den nu, men det låter ungefär såhär:

Danne: Kenny är en onödigt svår häst.
Mamma: Men Maja älskar henne och skulle aldrig byta ut henne.
Danne: Nej, jag vet.
Ett par sekunders tystnad
Danne: Men det är kanske dags att köpa henne en till.
Mamma: Mummel, mummel!
Danne: Ja, alltså, hon hade ju kunnat ha en till som var lite enklare och som kunde ta henne lite längre på lite snabbare tid än vad Kenny kan i nuläget.
Mamma: Tack för den! Danne, jag filmar faktiskt här och allt du sagt kommer nu finnas på kameran så att Maja kan höra det efteråt. Jättebra verkligen...!

Fatta vilket utpressningsläge jag hade eller!?
Vilken tur för mina föräldrar att jag är ett sådant perfekt barn som inte håller på och pressar mina föräldrar på det viset ;)


Är det någon annan som råkat ut för något sådant här guldkorn någon gång?


Kommentarer
Mamma

Jag har absolut inget som helst minne av detta.... :-)

Och jag brukar minnas allt...allt som är viktigt.. visst brukar jag det...eller??? Eller??

2011-01-06 @ 23:14:44
Amanda

Vilket utgångsläge! Utnyttja det ;). Tyvärr har jag aldrig fått ett sånt haha

2011-01-07 @ 00:00:09
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0