Oh bother...


Bild från google

Idag känner jag mig faktiskt lite som Ior.

Igår var jag bara en liten gnutta bitter, och idag känns det ungefärr likadant. Inget verkar riktigt fungera just nu (förutom Rupert och Skorpan).
Mina tävlingar blir inställda.
Drömhästen var ingen drömhäst.
Jag känner mig fastklistrad eftersom det inte var så lätt som jag trodde att ta sig överallt för att kolla på hästar, och så länge jag inte har eget fordon känns det som om jag lär bli sittandes här.
Det känns inte som någon idé att köpa en bil eftersom jag åker hem i juni.
Eftersom det nu gått så lång tid är jag lite osäker inför att köra på fel sida vägen.
Jag har hittat två intressanta hästar, men hur ska jag ta mig dit!?
Jag vill åka på en weekend utomlands men det är kallt överallt.
Jag vill verkligen ha en egen häst. Nu.
Jag har plötsligt grymt dåligt tålamod.
Jag vill ha lite mer kontroll över och koll på min situation.

Är trött på att vara independent utan att faktiskt vara independent!!!

Jag känner mig urkinkig, men vägrar få dåligt samvete över det!

En sådan dag är det idag.


Kommentarer
liiisaaas

Sånna dagar har vi alla.

Lev för imorgon och tänkt inte på det som du saknar, utan allt du har! ♥

2011-02-10 @ 16:34:00
URL: http://liiisaaas.devote.se
Hugomolly

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-06-22 @ 14:12:49
URL: http://hugomolly.blogyears.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0