Nya planer!

Jag har kommit på en strålande idé!
Mitt hästletande går väl, sådär, just nu. Väntar på att en kvinna i England ska göra en film åt mig på när hennes häst blir riden och vad den kan göra under ryttare än så länge (Ja, England... Jag vet, lite onödigt kanske, men det kan vara en grymt bra häst. Kan knapp bärga mig tills videon kommer!). Så dels för att motivera mig och dels för att jag inte vill jobba i sommar eftersom jag jobbat hela året nu men ändå kommer behöve pengar så ska jag göra följande:

Rädda en liten häst eller ponny från Irlands finanskris, ta med den till Sverige. Träna och tävla hela sommaren och sedan sälja den till hösten!
Det finns så mycket talangfulla hästar här som man inte tar tillvara på, så jag ska köpa en sådan och ha som projekt - KUL!

Jag kommer alltså, om allt går vägen, ha med mig två hästar hem till Sverige i sommar. Mamma och pappa antagligen farfar också behöver inte bli oroliga när ni ser detta, haha - jag har full koll på läget och vet att det är en bra idé!

Nu ska jag fortsätta vara på bra humör,
och dansa ut till stallet till knäpp-musik!
And if you don't dance, then you're no friend of mine ;)



Kommentarer
Sanna

Haha, åh jag älskar Safety Dance!

2011-02-13 @ 17:40:32
Maja

I know Sanna! Så grym, man bara måste skaka loss lite när man hör på den ;)

2011-02-13 @ 22:15:36
URL: http://majagoesirish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0