Neeeews!

Har spännande nyheter att berätta!

Den kommande veckan kommer bli väldigt dressyrig!
På söndag är det näst sista omgången av Dressage Leaguen här på anläggningen, på måndag ska jag träna Rupert för Gisela Holstein (världskänd Dressyrtränare, mer info nedan) och på onsdag åker vi iväg med Rupert och Kilimanjaro på dressyrtävling på Gurteen College (där vi var på huntertrials i hösts)!


Info om Gisela Holstein

- Gisela is best known as a Dressage Trainer and has trained riders to three Olympic Games, and to World and European Championships.

- She attends to her Eventing pupils at numerous national competitions nationwide, at all levels Gisela trains privately all over the world and has done a lot of work for the FEI, teaching in 12 different countries.

- After 20 years of international judging Gisela has now retired from the international scene, but here her vast experience is put to good use by being in charge of the Irish judges.

Jag kan knappt fatta att jag får chansen att rida för någon som Gisela! Det är verkligen få förunnat att rida för tränare på hennes nivå - det har vi nog knappt i Sverige!


Dock,
så kommer inte jag rida denna omgången av Dressage Leaguen (förhoppningsvis faller jag inga placeringar!) eftersom det nu är spikat och klart att jag åker och tittar på hästen på söndag!!!
Wiii, jag kommer vara helt i extas fram tills dess, tänk om hon är så bra som jag tror!?
Jag kommer inte bli allt för besviken om hon nu inte skulle vara det, det hade varit lite enklare om jag hittat nya hästen lite senare, säg april. Men, är hon den jag tror kommer det kanske hit en ny liten dam så småning om!
Så spännande!


Kommentarer
sara

sv: Vad kul att höra. De var verkligen SÅ sköna!

2011-02-06 @ 18:13:07
URL: http://ussing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0