De bloggar jag läser:

  • Wenche - Hon är nog den ballaste personen jag vet om! Hon jobbar häcken av sig, rider 100 hästar om dagen, äter mackor med jordgubbar på och mockar på måndagar, haha! ;)
  • Amanda - Jag har följt Amanda ganska länge och tycker att hon har så sund filosofi och härlig inställning. Hennes hästar har vitt skilda personligheter allihop och ändå presterar de alla lika bra med henne i sadeln!
  • Caroline - Nya hemsidan är lite rörig, men jag lär mig den nog snart! Caharkeroline är Danska, fantastisk duktig fälttävlansjunior som thank god skriver på engelska, haha! Jag tycker att hon verkar så väldigt klok för sin unga ålder :)
  • Zara - Zara vad något av en idol för mig under ponnyåren. Hon rider så himla... fint! Därför blev jag så glad när jag kom på att hon hade en blogg, så att jag kunde börja läsa om hennes glamourösa hästliv! ;)
  • Erika - Hon går i min klass på högskolan, så henne känner jag på riktigt (I'm so kool). Så vi är idrottpsykar á la ridsport tillsammans, fast hon håller på med banhoppning, med sin häst mimi, som hon har hemma hos sig, när hon är hemma i skåne och inte i Halmstad dvs. Ha!
  • Kristina - Det  här med att hon har stallet fullt med hästar (5 eller 6 att rida) OCH pluggar natur på annan ort gör henne lite övermänsklig i mina ögon! Kämparglöd tryter det inte med i alla fall...!
  • Linn - Duktiga Linn med sina fina pojkar! Hon har hunnit med massor i år, och det ska bli spännande att se vad det blir av hennes blivande 5-åring nästa år (och den forstatta utveckligen på svarten såklart!).
  • Emelie - Sockersöt och så duktig med hästarna! Uppdateringen är det lite si och så med *harkel*, men hon har fullspäckade planeringar så det får man ta :)
  • Sandra - Har jag följt sedan jag var på Irland, också en jätteduktig tjej! Just nu står det dock väldigt stilla...?
  • Systeryster - Min storasyster Lisas blogg där man får läsa om hennes (fortfarande ganska nya) häst Ginny. Just nu tar hennes sjuka hundar lite tid från bloggandet och hästeriet, men i vår ska det tävlas!
  • Sara - Där har det skett massa förändringar senaste tiden, största är väl hästbytet! Ska bli spännande att få se vad nya grållen går för =)

 

Haha, och jag som inte tycker att jag läser så mycket bloggar ändå X)
Dessutom blir det ju ibland att man klickar sig vidare in på någon annan, men dessa bloggar läser jag i stort sett varje dag. Gud vilken nörd jag är.

Haha.



Kommentarer
Emma

Sv; Tackar! Det fanns ju massa tuffa muggar där... :)

2011-12-10 @ 14:28:44
URL: http://dressyrsnack.se
Elisia

Hej kolla gärna in min blogg! God jul ;D

2011-12-25 @ 01:15:28
URL: http://elisiasweet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0