Bye Bye Karlstad!

Nu är jag hemma igen!
Har varit förbi stallet och gett Nelly en clementin ♥
I morgon ska vi prova hennes nya terrängskydd som jag köpte på Hööks rea, de känns riktigt bra faktiskt! Tänkte att hon får ha dom + Professional's choice bak (då jag inte riktigt gillade utformningen av bakskydden) tills vi avancerar ;)


Jag var tänkt att passa på att hälsa på Dressyrsnackisarna när jag nu ändå var i Karlstad, men den gången vi hade vägarna förbi deras stall var de inte där - så vi får ta det en annan gång!

Jag lyckades i alla fall få min syster att löshoppa sin häst för första gången ever + den hästen jag skulle ha fått låna om vi skulle ha ridit ut. Jag filmade, de jagade, beviset finns på min systers blogg här!
Och ja, haha - det är jag som pratar hela tiden...

Nu ska jag umgås lite med resten av familjen.
I morgon blir det en tur in till stan då jag insåg att det är nyåt på lördag, haha! Lite smink, vin, koola tights och annnat nödvändigt för ett lyckat party ska införskaffas!


Kommentarer
Emma

Det får bli nästa gång då! :D

2011-12-29 @ 22:20:19
URL: http://dressyrsnack.se
malin

Skriv gärna en produkt utvärdering när du har använt skydden! :)

2011-12-29 @ 23:24:37
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
malin

kom på en sak efter ha kollat på filmen, varför pratar du engelska med dom?:)

2011-12-29 @ 23:26:13
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0