Världens mysigaste häst...

Nelly är bara bäst ♥
Hon är så himla sällskapssjuk, och då hon börjat fälla kliar det över hela kroppen på henne. Därför brukar jag massera henne med piggborsten minst en gång om dagen. Hon står då böjd som en banan för att nå min axel för att kunna klia tillbaka, vilket gör ont, men hon menar ju väl... Det har jag nu kommit på en lösning till. För Nelly är det minst lika viktigt att klia tillbaka som att bli kliad, hon vill verkligen visa sin uppskattning. Men som sagt kliar hon ganska hårt, vilket resulterat i blåmärken på axel och över revbenen på mig. Lösningen har helt enkelt blivit att jag tar av mig min övertröja och hänger den över boxdörren. Då brukar hon gå fram till den, nosa lite, och sen nöjer hon sig med att klia på den istället. Antagligen så känner hon att den luktar som mig, och tror väl att hon kliar mig när hon kliar den.
Min häst är bara sötast i hela världen!



Kommentarer
Emelie Nordström

Mysig bild :)

2011-08-25 @ 19:47:24
URL: http://emeelien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0