Terrängfärger...?

Jag är urtaggad till tävlingen den 17 september! Planerar och ordnar som aldrig förr! En av de roligaste grejerna jag funderar över just nu är vilka färger vi ska ha som våra terrängfärger!

Jag vill verkligen kunna ha mina ljusblå tretorn, men jag tycker det är jättesvårt att matacha till ljusblått. Var inne på ljusblått/mörkblått, men det blir för 'pojkigt'. Ljusblått/rosa är ju vara att glömma. Ljusblått/svart som skulle vara det enklaste får mig att tänka på någon äcklig lakrits/mint-kombination och det är desstom fult. Jag hade velat matcha med någon diskret färg, då det ljusblåa är tillräckligt för att synas anser jag, och jag vill inte att det ska bli 'för mycket'.
Därför är jag just nu inne på ljusblått/brunt.



+ något döfint brun/blått schabrak, tror det kan bli kanonsnyggt!

Jag har redan hjälmen och stövlarna. Det jag behöver är en tröja, brunt hat-silk, handskar, byxor o väst. Eller ja, jag har två par riktigt snygga bruna ridbyxor, men nästa investering får nog bli ett par Animo ridbyxor, har suktat efter dom så länge nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0