Keeps gettin' better!

Wow, den här dagen är svårslagen alltså!

Min älskade pappsen ringde nyss och sa att han köpt en ny bil åt mig!!!

Det blev ingen Freelander som jag först ville, de har visat sig vara ytters osäkra dragbilar, och det absolut viktigaste för mig är att det är en bra dragbil. Den överlägset bästa dragbilen för mig (med B-körkort) blev till min stora förvåning en:


Så mamsen och pappsen kommer ner nästa helg med den, SÅ KUL!
Jag trodde aldrig att jag skulle köra Saab, tycker generellt att de gör väldigt mycket fulare bilar än Volvo, men den här gillar jag faktiskt! Den är snyggt mörkblå också, och inredningen är kanonfin i ljust skinn! Tjohoo, nu kommer jag kunna köra Nellisan vart jag vill!!!


Kommentarer
Sandra Jacobsson

Sv: Haha ja, jag fattar inte heller ;) Men det gick ju bra ändå, de var felfria! :D

2011-08-20 @ 22:15:46
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Sara

Vilken modell på Saab köpte dina föräldrar åt dig?

Vi köpte en Saab sportkombi i våras, modell 93 1,8 T, och den är superbra att dra med. Vi får dra totalt 1430 kg med B-kort, vad får du max dra?

Jag tror du kommer bli supernöjd med din Saab =)



/Sara

2011-08-22 @ 08:55:19
URL: http://sarahegvold.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0