Jag har inget emot...

... att hästintresset tar upp så mycket av min tid.
... att mocka, även om jag vet att det kommer vara minst lika grisigt i morgon igen.
... att vara den som älskar mest.
... att det är en larvigt dyr passion och livsstil.
... att jag har muskler som en fotbollsspelare. Inte jättemycket i alla fall.
... att ramla av lite då och då.
... att cykla till stallet i snöstorm.

Och jag har absolut ingenting emot att cykla hem med kvällssolen i ögonen och smak av lusern på läpparna från den gröna, geggiga god-natt-pussen från min ljuvliga alldeles egna häst!



Kommentarer
Sandra Jacobsson

Helt underbart det du skrev, och sååå sant! Vi är allt tokiga, vi hästmänniskor :)



Sv: Jaa, jättetråkigt. Tyvärr verkar inte formen leta sig tillbaka. Så det måste vara nått som är galet med honom tyvärr :/ trots allt..

2011-08-19 @ 16:05:28
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Mamma

Det där med att cykla i snöstorm ... det är bevis på ett äkta intresse :-) Uj vad jag känner mig sträng och omöjlig men det är inte alltid snällt att vara snäll, eller??

Kram kram

2011-08-19 @ 16:22:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0