Another one bites the dust...


Jisses vad jag flög av idag, och jisses va mör jag är!
Orkar nog faktiskt inte skriva så mycket då det är just ena armen (och benet!) som gör ondast... Kan ju berätta att jag tänkte hoppa lite med Nelly, bara ett enkelt travkryss in, två galoppsprång och sedan ett räcke på 70cm. Nelly tog istället ett jättesprång över krysset, ETT galoppsprång och tog av ca 2½ meter från räcket. Hinderstöden på det lilla räcket var ungefär 1.30, och de tog hon lätt, med mig ca ½m över henne hela språnget, för att sedan landa gott i gruset på andra sidan...
Det var bara att bita ihop, borsta av gruset och prova igen, då gjorde hon det jättebra och hoppade lite mer ekonomiskt över räcket = good enough!

Så travade vi av och haltade in (jag alltså ;)

Det är ju bra att än en gång få bekräftat att hon har scoop i alla fall!




PS!
Har bokat in oss på en dressyrlektion till helgen!
Kändes som om det behövdes.
Vet egentligen inte så mycket om tränaren mer än att hon komemr stark rekomenderad från flera håll, ska bli spännande att se vad det blir!


Kommentarer
Karoline

Usch, hoppas att du mår bättre snart!

2011-08-03 @ 23:26:57
URL: http://karolinesliv.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0