Dagens

Har bestämt mig för att slänga in en "Dagens" med lite jämna mellanrum, både för att tänka till lite, och för att det ibland kanske kan vara lite intressant ;)


Kilamonjaro! Stora bäbisen på Irland.

Dagens väderlek: Lite kyligt i morse, nu strålande sol och över 20 grader!
Dagens humör: Motiverad!
Dagens utmaning: Att hålla mig till nya planen!
Dagens borde: Tvätta
Dagens frisyr: sidbena i ganska hög hästsvans
Dagens smink: Isadora mineralfoundation (Ny!) och Maybelline One by One mascara (Ny!)
Dagens klädsel: Många byten blir det idag, men än så länge: mjuka knälånga joggingbyxor och en skönt tight svart T-shirt med trycket "Min häst äger" (hahaha!)
Dagens planer: Äta lunch nu närmast, åka och handla lite mat, tillbaka till stallet för att longera Nelly och kanske Nykle + Kräftskiva ikväll!
Dagens materiella vill ha: En ny sadel, och en riktigt bra träningsmaskin!
Dagens fundering: Undra just hur jag kommer behöva förbereda mig inför skol-starten...
Dagens beroende: Inget jag ger vika för idag!
Dagens tråkigaste: Att motionera, fy vad tråkigt det är att motionera!
Dagens längtan: Irland..! Kan knappt vänta tills jag kan åka tillbaka o hälsa på!
Dagens låt:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0