Changes

Mamma kom till stallet idag för att hjälpa mig ta lite kort på Nelly. Ville ta några bilder så jag kunde jämföra hur hon ser ut nu med hur hon såg ut ungefär när jag köpte henne.

Nelly i april/maj:


Nelly idag/augusti:

Vi kan ju börja med att säga att jag ser ut som en köttbulle, det blåser i skjortan så det ser ut som om jag är bröstlös med världens bull-mage, så är som tur var inte fallet *Puh*

I Nellys fall kan vi ju konstatera att hon blivit väldigt mycekt vitare redan! Jisses, va ljus hon är! Inte ett dugg brun heller, osm hon var innen. De ville ju ha henne till en strawberry-grey, men det är hon alltså inte längre. Annars tycker jag hon är rent generellt rundare, och ser lite mer vuxen ut på något vis. Mer mage, mer rumpa och framförallt mycket mer musklad bog! Rumpan och magen har jag märkt, men inte att bogen blivit så mycket MER. Jag tycker att det är så kul att dokumentera utvecklingen med Nelly!

I morgon blir det terräng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0