Belive it or not...

...men jag la just ett bud på en sadel
PÅ TRADERA!

Det har jag aldrig gjort förut, och det känns riktigt spännande.
Hoppas jag vinner,
berättar mer sen!





UPDATE

Jag vann, jag köpte verkligen en sadel!
Fan va fränt!
Den är alldeles ny, och jag får bestämma bomvidd själv innan den levereras. Sadel ska dessutom vara 'lättanpassad' till olika hästar och välbalanserad, så jag hoppas verkligen att den passar. Annars får jag väl helt enkelt sälja den igen. Känner mig helt wild n crazy just nu, på ett bra sätt!

Är den inte kalasfin!?
Det är en Tolga Futura från Tolga Brussels Saddlery. Det är inte en jättekänd sadelmakeri, jag har aldrig hört talas om det innan - men alla deras sadlar ser så himla fina ut. Det man kan hitta om dem är att de ska vara bra på alla sätt och vis, så nu gäller det som sagt bara att den fungerar med Nellisans rygg!


Kommentarer
Lisa

Grattis! :D

2011-08-17 @ 07:55:18
URL: http://backinthesaddle.blogg.se/
Anonym

Ser superfin ut! Vad fick du ge för den?

2011-08-17 @ 09:04:45
Matilda

Jättefin! Kul med en helt ny sadel också. Det känns nästan lite bättre med ny än en begagnad måste jag få säga. Då formas den ju enbart efter ens egen häst och en själv efter ett tag (om den nu passa då vill säga). Grattis! :D

2011-08-17 @ 11:10:16
URL: http://youcantstealmylove.wordpress.com
Matilda

Åh grattis =)

2011-08-18 @ 11:53:32
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0