Äntligen film på Nelly!

Det ni ser är Nellys första skritt- och travsteg någonsin i form, haha!
Det är alltså anledning till min irriterande försiktiga ridning med för långa tyglar och lite framåtlutad sits, jag försöker att vara så mjuk o försiktig jag bara kan o då ser det tydligen lite lustigt ut ;)

Kan ju också nämna att det där är den minsta traven hon har, jag åker mest med och försöker hålla henne lite långsam för att hon ska få tid att känna efter hur det känns med goguen på....

Fina tjejen



Kommentarer
Hanna

Din nya fina pärla ser riktigt trevlig ut :) :) Du kommer få en jättefin häst att ha mycket roligt med tror jag :D

2011-04-10 @ 19:14:27
URL: http://hannahou.blogg.se/
Ida

Hej Maja!

Åh vad härligt det verkar där på Irland!

Du nämner goguen rätt så ofta. Jag tror också att du sagt att ni använder den på ett annat sätt än det vanliga, ett mer optimalt? Skulle inte du kunna lägga ut ett inlägg om hur ni använder den och vad det ger för verkan? :)

2011-04-10 @ 22:06:05
D A H L È N

Låter suveränt, då lär jag ha köpt nytt objektiv också :)

2011-04-11 @ 16:15:11
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0