Stadstur med familjen!

Hela familjen har varit i Örebro den här helgen.
Inte bara jag, mamma och pappa som vanligt, utan även min syster och hennes man, min bror han
hans Maren = urmysigt!

Det är inte jätteofta vi ses allihopa eftersom min bror och Maren jobbar i Norge, och syster och Håkan
bor i Karlstad, men när vi väl träffas har vi det så himla kul ihop!

Både igår och idag har vi varit inne i stan, och idag införskaffade jag ännu en Irlandsnödvändighet:
Regnbyxor + Regnjacka i toppenkvalité!
Jag tyckte att jag var lite busig när jag valde knallblå byxor och gul jacka = Sweden!

Ingen kommer fundera på vart jag kommer ifrån i alla fall, haha!

Bilder:


Gjorde värsta minen som inte fick vara med =P



Kommentarer
Lisa

Sexbömb!

Jag gillar verkligen färgerna..!

2010-09-12 @ 16:32:35
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0