Skrik och Panik!

Nej, så speciellt farligt är det faktiskt inte.
Liite panik har jag nog, är grymt förväntansfull och liite nervös ändå...

Kan fortfarande inte förstå att det händer, men i morgon vid 15-tiden är jag framme på anläggningen! Åh, vad jag hoppas att det blir så bra som jag tror och som det känns! Jag vet ju inte när eller hur jag kommer komma över internet, jag hoppas verkligen att det finns på gården - annars finns det risk för att det tar ett tag innan jag får tag i ett internet...
Jag ska dock försöka mobilblogga i alla fall en gång i morgon under resans gång!

Idag har jag packat heeeela dagen, det är så himla svårt och jag får inte med mig alls så mycket som jag hoppats, haha! Men men, mamma har lovat att skicka saker som jag saknar! Jag har sammanlagt 50kg packning med mig + en ganska välfylld handväska, haha!

Den jag kommer sakna absolut mest är min älskade vovve ♥


Men jag kommer förhoppningsvis ha så fullt upp att jag knappt hinner längta hem!


Nästa gång jag skriver här (förutom ev mobilblogg) är jag på Irland - fatta det!
Nej, nu måste jag umgås lite med min kära mor, lägga in låtar på telefonen och ladda den...


Stor Svensk kram från en snart Irländsk Maja ♥



Kommentarer
Mimmi

Så du åker redan, förstår värkligen kännslan av ovärkligt:)Ett stort lycka till!! Hoppas du får det så bra som det bara går, kommer förstås forsätta att följa dig! Å bloggen är ricktigt finfin!

StorKram!

ps.Jag bor i alingsås (västra götaland) saknar stränder här:/

2010-09-23 @ 22:08:45
URL: http://imnowhere.blogg
Klara Hovstadius

Ha de bra! Snygg header:)

2010-09-23 @ 22:57:55
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0