Nostalgia locomotive

It gives you a hell of a ride!


Sorry för dålig uppdatering igår, men jag var i S U N N E!
Sunne är den lilla ort i den Värmländska urskogen där jag är uppväxt.
Jag har inte varit där på över tre år eftersom jag har satsat på mitt liv i Halmstad och inte riktigt varit
sugen eftersom hela min familj flyttat där ifrån också (mamma,pappa,syster,bror).



Igår var det ändå dags att uppleva den lilla byn än en gång.
Det var verkligen en nostalgi-tripp att åka förbi gamla skolor, centrum och barndomsvänners hus.
Mest var jag hos farmor och farfar - jag har Världens bästa farmor och farfar ♥
Gud vad jag tycker om dom!
Farmor gjorde stuvade makaroner åt mig, och vi var ute i skogen och plockade kantareller.
Så himla mysigt!


Jag åkte hem till Elin också!
Elin är en fantastisk tjej som jag umgicks allra mest med när jag bodde hemma.
Det var hon som tog med mig ut på allt bus, men också hon som såg till att jag inte gjorde något dumt
och kom hem ordentligt efteråt - älskade vännen!
Nu har hon så mycket vuxenpoäng att det är skamligt:
- Pojkvän sedan 1½ år
- TVÅ hästar
- nybyggt stall på gården
- EGET HUS
Ja, det bara fortsätter. Hur vuxen som helst helt enkelt =)

Vi byggde en hage till hennes hästar och snackade massa skit i några timmar, sedan var det dags att
åka tillbaka till Karlstad.



Nu ska jag ut på stan med min härliga syster!
Bättre uppdatering sen!




Kommentarer
jennifer

sv: eller hur :o? du har så rätt så :)



tack så jättemycket, det kändes faktiskt riktigt bra för att vara första tävlingen på ett år :)

åh, vad glad jag blir :)

2010-09-01 @ 16:50:31
URL: http://jenniferbergstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0